Ukończyłam Pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą w specjalizacji pomocy dziecku i rodzinie na Uniwersytecie Warszawskim w 2018 roku. Jestem również magistrem Pedagogiki Specjalnej. Tytuł ten uzyskałam w 2020 roku na Akademii Pedagogiki Specjalnej.
Jestem psychoterapeutką poznawczo-behawioralną w procesie certyfikacji w Akademii Motywacji i Edukacji w Warszawie. Odbyłam kurs Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (I i II st.) oraz Dialogu Motywującego.
Cały czas poszerzam swoje kompetencje licznymi szkoleniami. Ukończyłam między innymi szkolenia z: rozwoju psychoseksualnego dzieci i młodzieży, depresji u dzieci i młodzieży, przeciwdziałania przemocy w rodzinie czy interwencji kryzysowej.
Doświadczenie zawodowe zdobywałam w takich miejscach jak placówka opiekuńczo-wychowawcza, placówka oświatowa (Szkoła Podstawowa z oddziałami integracyjnymi dla dzieci w spektrum ADHD, autyzmu, zespołu aspergera) czy wydział rodzinny i nieletnich Sądu Rejonowego.
Czynnie pracuję również w interwencji kryzysowej na Dziecięcym Telefonie Zaufania. Od trzech lat prowadzę indywidualne spotkania z dziećmi od 7 roku życia, z młodzieżą oraz z młodymi dorosłymi.
W swojej praktyce stosuję głównie metody terapii poznawczo-behawioralnej oraz dialogu motywującego. Bardzo cenię sobie również metody związane z trzecią falą CBT, takie jak ACT i DBT. Moją pracę charakteryzuje indywidualne podejście do każdego człowieka oraz zrozumienie i empatia. Stawiam na autentyczną relację, która opiera się na towarzyszeniu w drodze do zmiany.